Семінар-практикум у школі №828 лютого 2019 року у загальноосвітній школі №8 І-ІІІ ступенів міста Ізмаїл Одеської області відбувся семінар-практикум «Співпраця шкільного бібліотекаря та вчителів-філологів у формуванні інтересу учнів до читання».


Розпочала семінар директор школи Осмокєску О.В., яка відзначила, що формування особистості учня неможливе без розвитку його як читача, без підвищення рівня його читацької культури. Саме на вчителів-філологів та бібліотекаря в школі покладено основне завдання розвитку читацького інтересу учнів, і тісна співпраця між ними є запорукою гармонійного та якісного становлення і розвитку якостей дитини-читача, здатної до самостійної читацької, комунікативної та творчої діяльності.

Вчитель зарубіжної літератури Щербик В.М. провела бібліотечний урок на тему «Створення лепбуку за твором М.Твена «Пригоди Тома Сойєра». Під керівництвом учителя учні не лише відновили та узагальнили знання про твір (сюжет, образна система), а й створили власні лепбуки. Цікавими були завдання на розгадування кросворду, розмальовування малюнків-епізодів з твору, робота над прислів’ями, пов’язаними з моральними уроками роману. Учні виконували їх з великим задоволенням і зрозуміли, що робота з художнім твором це не лише повчально й корисно, а й захоплююче, яскраво й креативно.

Заступник директора з НВР Філатова Г.В. зазначила, що, хоча читання й пронизує всі сфери сучасного життя та покладене в основу інформаційної, освітньої, пізнавальної діяльності людини, на жаль, нині в українському суспільстві цінність його знижується, так само як зменшується число тих, хто віддає перевагу читанню у вільний час. Це засвідчили результати анонімного опитування серед учнів 5-11 класів з українською мовою навчання, проведеного ученицею 10-А класу Заболотньою Ганною під керівництвом Ганни Володимирівни з метою з’ясування читацьких інтересів та уподобань учнів школи. Ганна ознайомила присутніх з результатами цього опитування, а Ганна Володимирівна, проаналізувавши їх, наголосила на актуальності теми семінару та важливості співпраці вчителів та бібліотекарів у формуванні кваліфікованого читача, який може свідомо обирати книгу за інтересами, самостійно організувати змістовне та цікаве дозвілля з книгою разом з однолітками.

Із власним досвідом роботи у вказаному напрямку поділилася вчитель української мови та літератури Попова Н.О. Наталя Олександрівна окреслила основні методи, які можна використовувати на уроках для формування читацького інтересу учнів, а також ознайомила з проведеним спільно з бібліотекарем школи «Уроком Доброти за творами В.Сухомлинського».

Також досвідом проведення спільних уроків з бібліотекарем поділилася вчитель початкових класів Шаргородська О.В., яка ознайомила присутніх з проведеними уроками літературного читання, метою яких було формування читацьких уподобань та інтересу до дитячої періодичної літератури.

Під час обговорення учасники семінару ще раз наголосили на важливості формування читацького інтересу учня – важливого чинника становлення духовно багатої мовної особистості, який є значним засобом активізації пізнання учнів.

Семінар-практикум у школі №8

Семінар-практикум у школі №8

Семінар-практикум у школі №8

Семінар-практикум у школі №8

Семінар-практикум у школі №8

Семінар-практикум у школі №8

Семінар-практикум у школі №8

Увага! Тисни ТУТ!

Корисні посилання

mon

pedpresa

logo

logo odessa

Статистика

Он-лайн

На сайті 19 гостей та користувачі відсутні

Офіційно

Андрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму» 

Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія» Національна гаряча лінія

Календар

Фото

Scroll to top